Ik ben in Augustus '22 op vakantie geweest naar Bodrum en ben hierbij verbleven in Ayaz Aqua Beach hotel. Bij aankomst op het vliegveld goed begeleid naar de transfer en wij werden als eerst afgezet na een klein half uurtje. Bij aankomst in het hotel ging inchecken makkelijk en waren de werknemers erg vriendelijk. De kamer was schoon, wel wat stoffig en de airco lekte maar dit is dezelfde dag nog opgelost. Het eten was voor de prijs prima, niet erg hoge kwaliteit maar wel lekker en voldoende keuze. Wel werd er elke dag hetzelfde geserveerd dus voor langere reizen is dit misschien niet het..
Mooi hotel en .ligt centraal als je bv n paar dagen naar Amsterdam wilt gaan,maar ook als je met t vliegtuig weggaat.Je gaat dan uitgerust op vakantie.Of bij terugkomst kun je hier heerlijk vertoeven.
Kamers zijn ruim ingericht en netjes.Je bepaalt zelf of ze je kamer mogen komen poetsen.
T ontbijtbuffet is n echte aanrader en heeft voor ieder wat.Er wordt goed rekening gehouden met mensen buiten NL.
Beslist de moeite waard om hier eens te blijven slapen.
Je wordt gratis met de shuttle naar Schiphol gebracht waar ze je ook weer gratis oppikken.Vanuit Schiphol pak je de trein naar t centrum..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..